- Dálková správa
- Co dálková správa představuje v praxi?
- Bezpečnost
- Finanční výhody dálkové správy
- Technické řešení dálkové správy |
Dálková
správa
Typická firma věnuje neúměrně mnoho času (a tím pochopitelně i
finančních prostředků) na správu a administraci svých informačních technologií.
Pokud máte ve firmě pouze jediný počítač pro vedení účetnictví, nenastávají
ještě větší problémy, ale pokud chcete provozovat podnikový informační systém,
připojit se do sítě internet atd. přestává být situace únosnou. Je třeba najmout
zaměstnance specializované pouze na údržbu IT, vyčlenit pro ně prostory a zajistit
mnoho dalších souvisejících "drobností". Toto vše opět stojí čas a
peníze.
Dálková správa
je produkt firmy Get Networked, který nabízí elegantní řešení výše uvedených
obtíží.
Firma Get Networked
pomocí specializovaného softwaru zajistí automatizovaný a nepřetržitý dohled nad
všemi důležitými aplikacemi. V případě výskytu jakékoli závady, je okamžitě
uvědoměn centrální systém v ústředí firmy Get Networked a přikročeno k jejímu
odstranění.
Co
dálková správa představuje v praxi?
- správu Vaší sítě
- nepřetržitý dohled nad ní
- nepřetržitý dohled nad aplikacemi
a daty důležitými pro chod Vaší firmy
- okamžité zjištění výskytu
závady a její odstranění
Bezpečnost
V technickém
řešení dálkové správy je zajištění bezpečnosti spravovaných sítí věnována
maximální pozornost a péče. Veškerá data, která prochází veřejnou sítí
Internet jsou chráněna šifrou, samozřejmostí je ověřování identity
komunikujících systémů i ověření heslem. |
Finanční výhody
dálkové správy
- zacílení na hlavní oblast
podnikání
Oblast IT,
ačkoli se do celkových nákladů promítá několika procenty, spotřebuje až desítky
procent času, který je vynakládán na řešení strategických úkolů. Tím, že
přenecháte starost o Vaši síť firmě Get Networked dosáhnete podstatné úspory
času a tím i nákladů.
- snížení nákladů na pracovní
sílu
Zajištění
chodu profesionálních IT řešení vyžaduje odpovídající znalosti a přístup. Pokud
se podnik pokusí pokrýt tuto oblast vlastními silami, téměř vždy se nevyhne
najmutí pracovníků s odpovídající kvalifikací a tím i růstu nákladů.
Technické
řešení dálkové správy
Technické
řešení dálkové správy, tak jak ji nabízí firma Get Networked, představuje
kombinaci několika unikátních technologií. V zásadě je třeba rozlišit dvě hlavní
oblasti:
- monitorování stavu
spravovaných systémů
Monitorování je
zajištěno pomocí speciálního softwaru, který sbírá a vyhodnocuje informace o
spravovaném systému. Při zjištění jakékoli odchylky od požadovaného stavu
informuje monitorovací server. Zde je informace přijata a zpracována.
- zjištění závady a její
odstranění
Pokud je
přijatá informace vyhodnocena jako hlášení o závadě, je uvědomen operátor,
který pomocí dalších speciálních nástrojů přistoupí k jejímu odstranění (v
některých případech může monitorovací systém dokonce závadu opravit automaticky).
Interval mezi zjištěním závady a jejím odstraněním bývá tak krátký, že ve
většině případů si zaměstnanci firmy ani nestihnou všimnout jakéhokoli omezení
funkčnosti.
|